پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Lethis Path of Progress برای PC
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 296
نویسنده : امین یادگاری

Lethis – Path of Progress یک بازی در سبک قدیمی ۲بعدی در زمینه ی شهرسازی می باشد که در دنیایی با نام Lethis رخ می دهد. شما باید شهرها را ساخته و مدیریت کنید، منابع حیاتی را برای شهرنشینان خود مهیا کنید هم چنین مطمئن باشید که تعداد کافی کارگر در خط های تولید شما وجود دارند تا این محصولات را به دست مردم برسانند. با سایر شهرها به تجارت بپردازید، درخواست های امپراطوری را با افتخار انجام داده و باعث شادی مردم شهرهای خود شوید.

Lethis Path of Progress PC-SKIDROW

 

Lethis Path of Progress screenshots pc cover small دانلود بازی Lethis Path of Progress برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور ایران بازی Lethis Path of Progress، دانلود کرک نهایی برای بازی Lethis Path of Progress، دانلود مستقیم نسخه SKIDROW بازی Lethis Path of Progress , دانلود بازی Lethis Path of Progress , دانلود بازی استراتژیک ۲۰۱۵ برای کامپیوتر , دانلود بازی ایندی ۲۰۱۵ , دانلود رایگان بازی Lethis Path of Progress , دانلود مستقیم بازی سبک ایندی ۲۰۱۵ ,



دانلود بازی Dex برای PC
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 311
نویسنده : امین یادگاری

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Dex-PC-Game.jpg
 

دانلود رایگان بازی Dex نسخه CODEX برای PC با لینک مستقیم
به همراه آپدیت Dex.Update.1-CODEX
 

Dex عنوان یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا است که به صورت دو بعدی ساخته شده است. Dex را می توانید تک نفره و یا دونفره بازی کنید. در این بازی ماموریت های سایبری و بازی های با تفنگ را انجام خواهید داد. این بازی بندرگاه های بسیاری را نشان می دهد که دارای کوچه های تاریک هستند و شما باید دزدی هایی که در این بندرگاه ها انجام می شود را ریشه کن و دزدهای خائن را دستگیر کنید. بنابراین جنگ های سختی بین شما و دزدان درخواهدگرفت. این بازی بیشتر به مد دزدی پرداخته است. در این قسمت شما باید حواستان را جمع کنید که دزدان متوجه شما نشوند و آنها را حین ارتکاب جرم دستگیر کنید و حمله ی ناگهانی انجام دهید. آنها گروه های قدرتمندی تشکیل می دهند تا در مقابل شما ایستادگی کنند و بتوانند به راحتی فرار کنند. وقتی که به کوچه های تاریک بندرگاه می روید باید مراقب باشید دزدان صدای پاهایتان را نشنوند. درغیر اینصورت یا پا به فرار می گذارند یا اگر نتوانستند فرار کنند باهم متحد می شوند و سعی میکنند به شما حمله کنند تا شما را تسلیم کنند و فراری دهند. این بندرگاه ها قلمرو آنها محسوب می شود به همین دلیل آنها همیشه در این مناطق حضور دارند و تعداد این دزدان و اوباش نیز بسیار زیاد است.
 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: Dex , دانلود Dex , دانلود Dex CODEX , دانلود مستقیم بازی Dex , دانلود با لینک مستقیم بازی دکس , دانلود بازی دکس , دانلود رایگان بازی Dex , دانلود رایگان بازی دکس ,



بازدید : 186
نویسنده : امین یادگاری

Fire and Forget the Final Assault نام یک بازی ماشین جنگی برای کامپیوتر است که در آن باید شما کنترل یک ماشین جنگی پیشرفته را بر عهده دارید. ماشین شما علاوه بر داشتن سلاحهای مخرب و مرگبار مانند رگبار ، راکت ، موشک های هدایت شونده و لیزر ، قابلیت پرواز کردن نیز دارد ( البته بصورت محدود ) که از این ویژگی می توانید برای فرار کردن از دشمنان و مخفی شدن از زاویه دید دشمن استفاده کنید.

بازی دارای ۱۰ مرحله نسبتا سخت و طاقت فرسا است و از سایر ویژگیهای بازی نیز می توان به نمایش مقدار ضربه خوردن و تخریب شدن ماشین و همچنین گرافیک بسیار عالی با توجه به حجم کم اشاره کرد.

Fire and Forget the Final Assault

Fire and Forget the Final Assault | Size: 101 MB | Datafilehost & Mediafire Link


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Fire and Forget the Final Assault free download link , دانلود بازی Fire and Forget the Final Assault , دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین جنگی , دانلود بازی ماشین جنگی با حجم کم , دانلود بازی ماشین در سبک جنگی , دانلود بازی ماشین پرنده , دانلود بازیهای ریپ شده برای کامپیوتر , سایت دانلود بازی با لینک دانلود مستقیم , عکسهای بازی Fire and Forget the Final Assault ,



بازدید : 205
نویسنده : امین یادگاری

Shooting Blocks 2 نام یک بازی فکری کم حجم و بسیار جذاب و اعتیاد آور برای کامپیوتر است که در آن باید جعبه های خالی را از بین سایر جعبه هایی که روی یکدیگر چیده شده اند نابود کنید. البته باید مراقب باشید که جعبه هایی که خالی نیستند از بین نروند (به درون دریا نیفتند) تا امتیاز منفی دریافت نکنید.

نحوه بازی هم به این صورت است که با کلیک کردن روی جعبه های خالی آنها از بین می روند. کلیک ها شما باید طوری باشد که به جعبه های پر کمترین آسیب برسد و آنها از بلندی به سمت دریا سقوط نکنند.

Shooting Blocks 2

Shooting Blocks 2 | Size: 25 MB | Direct Link

لینک دانلود و تصاویری از محیط بازی Shooting Blocks 2 در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , فکری , ,
:: برچسب‌ها: Shooting Blocks 2 free download game , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری برای کامپیوتر , دانلود بازی فکری بلوک , دانلود بازی فکری جعبه ها , دانلود بازی کم حجم فکری , دانلود مجانی بازی فکری برای رایانه , دانلود گیم فکری برای pc , سایت دانلود رایگان بازی , لینک دانلود بازی Shooting Blocks 2 ,



بازدید : 188
نویسنده : امین یادگاری

Aces of the Luftwaffe نام یک بازی جدید اکشن هوایی برای کامپیوتر است که در آن باید در نقش یک خلبان وفادار و شجاع از کشور انگلیس که مورد هجوم و حملات هوایی بیگانگان قرار گرفته دفاع کنید. در طول مراحل بازی نیز سلاحهای مختلفی بدست خواهید آورد و حتی هواپیماهای دیگر نیز گاها به کمک شما خواهند آمد.

انتخاب خلبان و هواپیمای جنگی دلخواه خود ، دفاع از کشور انگلیس در برابر مهاجمین ، گرافیک زیبا و جذاب و حجم کم از جمله ویژگیهای این بازی کامپیوتری کی باشد. در پایان اگر به بازیهای جنگی هوایی علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از سایت ۳ سوت دانلود دریافت و از آن لذت ببرید.

Aces of the Luftwaffe PC Game

Aces of the Luftwaffe | Size: 30 MB | Datafilehost & Rodfile & Mediafire Link

دانلود و عسکهایی از محیط بازی Aces of the Luftwaffe در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Aces of the Luftwaffe برای کامپیوتر , دانلود بازی اکشن هوایی , دانلود بازی جنگی هوایی , دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی هواپیمایی , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی اکشن , دانلودبازی جنگ هواپیما ها ,



تبخیر شدن – Vapour Part 1 (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 192
نویسنده : امین یادگاری

تبخیر شدن – Vapour Part 1 PC Game

| دانلود بازی تبخیر شدن – Vapour Part 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Vapour |

 

p

 

 

توضیحات بازی : Vapour یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و اکشن می باشد که فضایی ترسناک داشته و طبق گفته سازندگان بازی، برای افراد زیر ۱۸سال مناسب نمی باشد. این بازی توسط کمپانی Skobbejak Games توسعه و انتشار پیدا کرده است. این بازی به ترکیب المان های بازی های ترسناک قدیمی و مدرن با فضای بازی های اول شخص شوتر پرداخته است که باعث ترکیبی از ترس، اکشن، تیراندازی، معما و پلتفرمری در فضایی منسجم و پویا شده است. شما در بازی Vapour در نقش یک انسان روانی با نام چارلز خواهید بود که تمامی طول زندگی اش را بردگی کرده و زیر شکنجه های سنگینی قرار گرفته است.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Vapour Part 1 , دانلود بازی , دانلود بازی Vapour Part 1 , دانلود بازی Vapour Part 1 با حجم کم , دانلود بازی Vapour Part 1 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Vapour Part 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Vapour Part 1 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Vapour Part 1 , دانلود نسخه فشرده بازی Vapour Part 1 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Vapour Part 1 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 160
نویسنده : امین یادگاری

افسانه های آیزنولد – Legends of Eisenwald PC Game

| دانلود بازی افسانه های آیزنولد – Legends of Eisenwald برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Legends of Eisenwald |

 

p

 

 

توضیحات بازی : Legends of Eisenwald یک بازی ماجراجویی با نبردهای تاکتیکال می باشد که المان های استراتژی و RPG را شامل می شود. رهبری ارتش کوچکی را به عهده بگیرید و سعی کنید تا از حق خود دفاع کنید تا در این فرمانروایی بی رحم بتوانید زنده بمانید. سرزمین های اسرارآمیز آلمان قدیم در انتظار شماست، سرزمینی که اشخاص مهم زمان زندگی می کرده اند. این یک بازی فانتزی نیست. هیچ هیولا و یا اژدهایی در این بازی وجود ندارد. تنها انسان ها هستند و جاه طلبی، گناه ها و ترس هایشان که به شکلی آشکار خود را نشان می دهد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Legends of Eisenwald , دانلود بازی , دانلود بازی Legends of Eisenwald , دانلود بازی Legends of Eisenwald با حجم کم , دانلود بازی Legends of Eisenwald برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Legends of Eisenwald برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Legends of Eisenwald , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Legends of Eisenwald , دانلود نسخه فشرده بازی Legends of Eisenwald با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Legends of Eisenwald , وبسایت دانلود بازی ,



کالت – Kholat (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 202
نویسنده : امین یادگاری

کالت – Kholat PC Game

| دانلود بازی کالت – Kholat برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Kholat |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دو سه سالی می شود که بازی هایی با روند گشت و گذار در محیط و پی بردن به ماجرایی که در آن رخ داده، ظهور پیدا کرده اند و شاهد بازی های زیادی با این ساختار بوده ایم که برخلاف سرعت کند روند بازی، اتفاقا از تعدادی از آنها استقبال بسیار خوبی هم به عمل آمده است. Kholat وقایعی حقیقی موسوم به Dyatlov Pass را منبع الهام خود قرار داده است؛ حادثه ای که در آن ۹ طبیعت گرد روسی به طور مرموزی کشته شدند و باعث شکل گیری نظریه های تائید نشده فراوان شد. بازی، شما را به سرزمین های پهناور و خشن کوه های اورال می فرستد تا سرانجام دریابید چه اتفاقی برای آن ۹ نفر رخ داده است و در مسیر رسیدن به این جواب، با اتفاقاتی مواجه خواهید شد که خود سوالات بیشتری برایتان ایجاد می کنند. نشانه های سبک ترسناک را می توان بخوبی در این بازی مشاهده کرد و نکته جالب این که شاون بین، هنر پیشه معروف بریتانیایی و بازگر نقش ند استارک در سریال بازی تاج و تخت به عنوان راوی، حوادث را برایتان روایت خواهد کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Kholat , دانلود بازی , دانلود بازی Kholat , دانلود بازی Kholat با حجم کم , دانلود بازی Kholat برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Kholat برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Kholat , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Kholat , دانلود نسخه فشرده بازی Kholat با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Kholat , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 192
نویسنده : امین یادگاری

سوارکاران آخرالزمان ۲ مرگ برمی خیزد – Darksiders 2 Death Lives PC Game

| دانلود بازی سوارکاران آخرالزمان ۲ مرگ برمی خیزد – Darksiders 2 Death Lives برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Darksiders 2 Death Lives |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی Darksiders 2 Death Lives در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو Vigil Games ساخته شده است و Nordic Games آن را در سال ۲۰۱۲ برای PC منتشر کرده است . نسخه دوم بازی Darksiders ادامه دهنده ی اتفاقات نسخه ی اول می باشد . چهر سواره جنگ , نزاع , خشم و مرگ آخرین Nephilim می باشند کسانی که رابط بین جنگ فرشتگان و شیاطین هستند . برای برقراری تعادل در جهان این چهار سواره باید با استفاده از قدرت هایی که توسط شورای Charred Council کسب کردند مابقی Nephilim ها را از بین ببرند . هنگامی که جنگ متهم به جنایاتی بود برادر او مرگ از بی گناه بودن او مطمئن بود از این رو به یک ماموریت شخی رفت تا اسم برادرش را با جنایاتی که به او لقب داده بودند پاک کند و بشریت را مجدد نجات دهد . در اولین سفر خود به Icy Veil می رود جایی که در آن جنگی بین سه قلمروی بهشت , جهنم و زمین رخ داده است . The Keeper of Secrets که به نام Crowfather نیز شناخته می شود به مرگ می گوید که باید به سمت درخت زندگی رفته تا بتواند به وسیله ی آن بشریت را نجات دهد .گیم پلی بازی Darksiders 2 Death Lives بسیار جذاب می باشد زیرا شما در نقش مرگ یکی از چهار سوار خواهید بود . هسته ی اصلی گیم پای به صورت Hack & Slash بوده و دارای المان های فکری نظیر حا پازل های گوناگون است . نقشه ی بازی بسیار گسترده تر از نسخه ی قبل بوده و شما با آزادی کامل می توانید با پای پیداه و یک به وسیله ی اسب خود به مناطق مختلف بروید . ماموریت های اصلی و فرعی بسیاری وجود دارد که هرکدام Boss نهایی خود را دارند . بازی سوارکاران آخرالزمان ۲ با نقدهای مثبتی از سوی سایت های معتبر مواجه شد و متای خوب ۸۴ را به دست آورد .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Darksiders 2 Death Lives , دانلود بازی , دانلود بازی Darksiders 2 Death Lives , دانلود بازی Darksiders 2 Death Lives با حجم کم , دانلود بازی Darksiders 2 Death Lives برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Darksiders 2 Death Lives برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Darksiders 2 Death Lives , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Darksiders 2 Death Lives , دانلود نسخه فشرده بازی Darksiders 2 Death Lives با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Darksiders 2 Death Lives , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 216
نویسنده : امین یادگاری

قهرمانان سحر و جادو ۷ –  Might & Magic Heroes VII PC Game

| دانلود بازی قهرمانان سحر و جادو ۷ –  Might & Magic Heroes VII برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BETA(آزمایشی) بازی Might & Magic Heroes VII |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Might & Magic Heroes VII یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Limbic Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان این قسمت در طول جنگ های جانشینی روایت می شود . به قتل رسیدن ملکه باعث شده است تا یکبار دیگر شعله های آتش برای به دست گرفتن تاج و تخت افروخته شود . Duke Ivan تصمیم گرفت یک شورای شش نفره را تشکیل دهد تا بتواند نظم را به شهرها برگردانده و از جنگ و آتش سوزی سرزمین های Ashan جلوگیری کند . این نسخه مبتنی بر بازی های استراتژی است که در جهانی فانتزی همراه با پیشرفت RPG و روایت داستانی قوی رخ می دهد و شما را با خود در یک سفر غیر قابل باور همراه می کند . گرافیک قابل قبول , کاوش و تسخیر جهان Ashan , توسعه و مدیریت اقتصاد , وجود ارتش سرب شامل موجودات افسانه ای و مبارزه و اضافه شدن بیش از هزاران سحر و جادو تنها بخی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی Might & Magic Heroes VII , دانلود بازی , دانلود بازی Might & Magic Heroes VII , دانلود بازی Might & Magic Heroes VII با حجم کم , دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Might & Magic Heroes VII , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Might & Magic Heroes VII , دانلود نسخه فشرده بازی Might & Magic Heroes VII با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Might & Magic Heroes VII , وبسایت دانلود بازی ,



تحول – ARK Survival Evolved 2015 (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 986
نویسنده : امین یادگاری

تحول – ARK Survival Evolved 2015 PC Game

| دانلود بازی تحول – ARK Survival Evolved 2015 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل بازی ARK Survival Evolved 2015 |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی ARK Survival Evolved 2015 در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو مستقل Studio Wildcard ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی از جایی شروع می شود که شما در نقش یک فرد گرسنه و سرگردان هستید که سر از یک جزیره ی مرموز به نام ARK درآورده اید . شما برای زنده ماندن باید شکار کرده و از منابع موجود استفاده کنید . ساختن آیتم ها مختلف , تحقیق در مورد تکنولوژی جزیره و ساختن سرپناه دیگر کارهای مهمی است که باید در بازی انجام گیرد . شما باید از سلاح های خود برای کشتن یا رام کردن دایناسورها و دیگر موجودات اون جزیره استفاده کنید . یکی از قابلیت های جذاب بازی ARK Survival Evolved 2015 امکان انجام آن با صدها بازیکن دیگر برای زنده ماندن و فرار از جزیره می باشد . تمام آیتم های بازی از روی BluePrint هایی ساخته میشود که کیفیت و منابع مختلف را مشخص می کند . امکان Level Up شدن کارکتر شما با به دست آوردن XP وجود دارد . در مجموع ۶۰ نوع دایناسور در بازی وجود دارد . هنگامی که آنها رام شوند شما می توانید از توانایی های آنها استفاده کنید . این توانایی ها شامل پرواز , حرکت زیر آب , سرعت , سلامتی و میزان صدمه دیدن آنها می باشد . در مجموع بازی ARK Survival Evolved 2015 دارای گیم پلی جذابی می باشد که در کنار گرافیک فوق العاده آن که از Unreal Engine 3 استفاده شده است جذالبت های آن را چندین برابر کرده است . تمام این موارد به راحتی تنها نقطه ضعف بازی که نبود داستان هست را پوشش می دهد .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی ARK Survival Evolved 2015 , دانلود بازی , دانلود بازی ARK Survival Evolved 2015 , دانلود بازی ARK Survival Evolved 2015 با حجم کم , دانلود بازی ARK Survival Evolved 2015 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی ARK Survival Evolved 2015 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید ARK Survival Evolved 2015 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی ARK Survival Evolved 2015 , دانلود نسخه فشرده بازی ARK Survival Evolved 2015 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی ARK Survival Evolved 2015 , وبسایت دانلود بازی ,



سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 279
نویسنده : امین یادگاری

سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings PC Game

| دانلود بازی سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل بازی Reign Of Kings |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Reign Of Kings یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Code}{atch طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نبرد برای زنده ماندن در جهان خشن قرون وسطی را تجربه کنید . شکار در حیات وحش ، به دست آوردن منابع ، ساخت ساز سلاح و زره پوش ها به منظور حفاظت از خود تنها بخشی از وظایف شماست . سعی کنید تا افراد خود را به دست آورده و به کمک آنها تاج و تخت پادشاهی را به دست گیرید . در سلطنت پادشاهان این اجازه به شما داده شده است تا بتوانید به راحتی هرآنچه که برای برپایی یک حکومت نیاز دارید را به دست آورید . زمانی که به قدرت رسیدید , قادر به حمله به سایر کشورها خواهید بود و می توانید پس از آنکه آنها را به زیر سلطه خود درآوردید , برای رفع مشکلات و نیازهای سرزمین های تحت حکومت , از مردم مالیات دریافت کنید . در کنار تمامی این موارد , از هجوم سایر اقوام به سرزمین های شما به راحتی نمی توان گذشت . وجود سیستم مبارزه جذاب یک تجربه قرون وسطی واقع بینانه را به شما القا خواهد کرد . 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Reign Of Kings , دانلود بازی , دانلود بازی Reign Of Kings , دانلود بازی Reign Of Kings با حجم کم , دانلود بازی Reign Of Kings برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Reign Of Kings برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Reign Of Kings , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Reign Of Kings , دانلود نسخه فشرده بازی Reign Of Kings با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Reign Of Kings , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 188
نویسنده : امین یادگاری

تنها در تاریکی روشنایی – Alone In The Dark Illumination PC Game

| دانلود بازی تنها در تاریکی روشنایی – Alone In The Dark Illumination برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی Alone In The Dark Illumination |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Alone In The Dark Illumination یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Pure FPS طراحی و ساخته شده و به تازگی وسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . تاریکی بر شهر Norwich سایه افکنده است . هیولاها پا را فراتر از قلمروهای خود گذاشته و با تبدیل شدن به کابوس , هرج و مرج در زمین به راه انداخته اند . شما به عنوان یکی از چهار قهرمان باید با دشمنانی که روشنایی را به بند کشیده اند , مبارزه کنید . کمپانی آتاری توانسته است با الهام از نوشته های H.P. Lovecraft سری بازی های Alone in the Dark را خلق کند که هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا داشته و به عنوان پدر ژانر وحشت و بقا شناخته می شود . نبرد در محیطی پویا و مملو از جانوران خونخوار را تجربه کنید .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Alone in the Dark Illumination , دانلود بازی , دانلود بازی Alone in the Dark Illumination , دانلود بازی Alone in the Dark Illumination با حجم کم , دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Alone in the Dark Illumination , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Alone in the Dark Illumination , دانلود نسخه فشرده بازی Alone in the Dark Illumination با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Alone in the Dark Illumination , وبسایت دانلود بازی ,



پرتال شیطان – Portal of Evil Stolen Runes (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 157
نویسنده : امین یادگاری

پرتال شیطان – Portal of Evil Stolen Runes PC Game

| دانلود بازی پرتال شیطان – Portal of Evil Stolen Runes برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه PROPHET بازی Portal of Evil Stolen Runes |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی Portal of Evil Stolen Runes در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو ۸floor Ltd ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . دروازه ها به سمت جهانی دیگر به زودی باز خواهند شد . شما می توانید یک فاجعه ی قریب الوقوع را متوقف سازید . اما برای انجام کاری خاص همه ی چیز به بازگشت تمبرهای سرقت شده بستگی دارد . Vanessa تنها وارث Abraham Van Helsinga می باشد عضوی از انجمن مخفی نگهبانان روشنایی که صلح را به جهان ما می آورند . حال او باید به دنبال شی گمشده ای باشد که به وسیله ی آن دروازه ها باز می گردد پشت تمام این اتفاقات یک شیطان باستانی قرار دارد . Vanessa طی دعوت Archbishop Benedict به ایتالیا می رود این دعوت برای تشکیل جلسه گروه محافضان نور می باشد . از سرنخ هایی که توسط پدر بزرگ شما به جای مانده استفاده کنید . او قدرت باز کردن دروازه ها به دنیای دیگر را دارد و باید خود را برای آن روز آماده کند . همچنین در بازی Portal of Evil Stolen Runes شما در قالب کارکتر ونسا خواهید آموخت که چگونه دید خود را نسبت به مسائل مافوق طبیعی که مشاهد می کنید گسترش دهید . از ویژگی های بازی Portal of Evil Stolen Runes می توان به ۶۰ مکان مختلف , ۴۵ مینی گیم , ۴۲ صحنه ی سینماتیک و بیش از ۲۰۰ شی برای استفاده اشاره کرد .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Portal of Evil Stolen Runes , دانلود بازی , دانلود بازی Portal of Evil Stolen Runes , دانلود بازی Portal of Evil Stolen Runes با حجم کم , دانلود بازی Portal of Evil Stolen Runes برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Portal of Evil Stolen Runes برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Portal of Evil Stolen Runes , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Portal of Evil Stolen Runes , دانلود نسخه فشرده بازی Portal of Evil Stolen Runes با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Portal of Evil Stolen Runes , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 246
نویسنده : امین یادگاری

مجموعه DLC جدید بازی Total War: ATTILA عرضه شد. این مجموعه دارای DLC جدید با نام The Last Roman Campaign Pack می باشد که در آن نقشه بخش Campaign بازی به طور گسترده ای کامل شده، ویژگی های گیم پلی بازی جدید شده اند، ۵شخصیت Faction جدید با ابزارها، تکنیک ها و ساختمان های جدید به بازی اضافه شده و یک مسابقه دراماتیک داستان محور نیز در این پکیج قرار دارد. برای مشاهده ی لیست کامل DLCها و آموزش نصب این DLC به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack PC-RELOADED

|DLC به صورت جداگانه Total.War.ATTILA.The.Last.Roman.ADDON-KaOs اضافه شد|

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack pc cover دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود DLC جدید Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود تمامی دی ال سی های بازی Total War Attila , دانلود رایگان Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم DLC بازی Total War Attila با نام The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack RELOADED , دانلود کرک سالم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack ,



دانلود بازی Sacred Almanac Traces of Greed برای PC
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 212
نویسنده : امین یادگاری

ناپدیدی مرموز مهندس ارشد پروژه ساخت راه آهن، یعنی Jonathan Finch باعث شده است تا پروژه متوقف شود. دبیر شرکت فیلم های خود را به دوستش Richard Stone که در ارتش با وی همکاری بوده است ارسال می کند. ریچارد اولین کسی است که متوجه مجسمه سنگی و معماهای پیچیده ای که می تواند در آن باشد، می شود و تصمیم می گیرد تا معماهای آن را حل کند. وقتی که ریچاد مسئولیت بررسی این عملیات را بر عهده می گیرد، اطلاع ندارد که راهی خطرناک به سمت تمدنی کهن در پیش خواهد داشت!

Sacred Almanac Traces of Greed PC-TE

 

Sacred Almanac Traces of Greed pc cover دانلود بازی Sacred Almanac Traces of Greed برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود بازی Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود بازی فکری 2015 , دانلود بازی هیدن آبجکت 2015 , دانلود رایگان Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود مستقیم Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود مستقیم بازی Hidden Object , دانلود نسخه کرک شده Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود کرک سالم Sacred Almanac Traces of Greed , دانلود کرک نهایی بازی Sacred Almanac Traces of Greed ,



بازدید : 179
نویسنده : امین یادگاری

دانلود مجموعه بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر

 

دانلود بازی فکری و پازلی فلش

 

بازی فکری و پازلی فلش از جمله گیم های کم حجم و جذابی است که طرفداران بسیاری دارد . بازی های فلش به دلیل اینکه نیاز به نصب ندارد و به سهولت در هر رایانه ای قابل اجرا می باشد طرفداران بیشماری را در رده های سنی مختلف به خود اختصاص داده است . بازی های فلش نیز انواع گوناگونی دارند که از محبوب ترین آن ها می توان از مجموعه بازی فکری و پازلی فلش Collection of Puzzle Flash Games نام برد .

بازی فکری و پازلی فلش برای اجرا نیاز به برنامه ی Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که دسترسی به آن در تمامی سیستم عامل های ویندوز امکان پذیر است . بازی های پازلی فلش سبکی معمایی دارند که برای حل آن ها می توان از مهارت هایی مانند منطق ، آزمون و تست ، تشخیص الگو و … استفاده کرد . از ویژگی های بازی فکری و پازلی می توان به : گرافیک زیبا و فانتزی ، سادگی در کنترل ،  نیاز نداشتن به نصب و … اشاره کرد . حال اگر از طرفداران بازی های پازلی و فکری هستید ، فرصت دانلود بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب از دست ندهید .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , فلش , فکری , ,
:: برچسب‌ها: بازی فلش دخترانه , بازی فلش کامپیوتر , بازی فلش کامپیوتری , بازی فلش کم حجم , بازی فکری , بازی فکری فلش , بازی فکری فلش آنلاین , بازی فکری فلش برای کامپیوتر , بازی فکری فلش خور , بازی های فلش کامپیوتر , بازی های پازلی فلش , بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود Collection of Action Flash Games , دانلود Collection of Puzzle Flash Games , دانلود بازي كم حجم , دانلود بازی , دانلود بازی Flash , دانلود بازی جدید , دانلود بازی فلش , دانلود بازی فلش برای کامپیوتر , دانلود بازی فلش برای کامپیوتر کم حجم , دانلود بازی فلش دخترانه , دانلود بازی فلش فکری , دانلود بازی فلش کامپیوتر , دانلود بازی فلش کامپیوتر 2013 , دانلود بازی فلش کامپیوتری , دانلود بازی فلش کم حجم , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری فلش برای کامپیوتر , دانلود بازی فکری فلش کم حجم , دانلود بازی معمایی , دانلود بازی های فکری فلش برای کامپیوتر , دانلود بازی های پازلی فلش , دانلود بازی پسرانه , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم Flash , دانلود بازی کم حجم pc , دانلود بازی کم حجم کامپیوتر , دانلود بازیهای فکری فلش , دانلود رایگان بازیهای فکری فلش , دانلود رایگان مجموعه بازی های فلش , دانلود مجموعه بازی های پازلی فلش , دانلود مجموعه بازی های پازلی فلش برای کامپیوتر , مجموعه بازی های پازلی فلش ,



بازدید : 168
نویسنده : امین یادگاری

دانلود مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای فلش برای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای فلش برای کامپیوتر

 

بازی های فلش جزء بازی هایی هستند که به دلیل گرافیک نسبتاً خوبی که دارند ، و همچنین اینکه برای اجرا نیاز به هیچگونه عمل نصب کردن ندارند ، طرفداران بیشماری را از هر قشر سنی به خود جذب کرده اند . مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای فلش یکی از انواع این بازی ها می باشند که برتری هایی نسبت به دیگر انواع بازی های فلش دارد . بازی های پرشی و مرحله ای را می توان به علت مهیج بودنش ، یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای دانست که در نسخه های فلش آن می توان بازی را تنها با داشتن مرورگر وب Internet Explorer و یا برنامه ی Adobe Flash Player اجرا کرد .

نام گذاری این دسته از بازی ها به این علت است که ، بازی های پرشی و مرحله ای بازی کننده را مجبور به پرش از روی موانع مختلف و یا بالا رفتن از سد‌های فیزیکی درون بازی می‌کند . پیشنهاد می کنیم با دانلود مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای فلش برای کامپیوتر ، تجربه ی جدیدی را در بازی های کامپیوتری بدست آورید و ساعات سرگرمی فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید .

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , فلش , ,
:: برچسب‌ها: بازی فلش 2013 , بازی فلش آنلاین , بازی فلش برای کامپیوتر , بازی فلش خور , بازی فلش دخترانه , بازی فلش کامپیوتر , بازی فلش کامپیوتری , بازی فلش کم حجم , بازی های رایگان پرشی و مرحله ای , بازی های رایگان پرشی و مرحله ای فلش , بازی های فلش , بازی های فلش کامپیوتر , بازی های پرشی , بازی های پرشی و مرحله ای , بازی های پرشی و مرحله ای فلش , بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود Collection of Platformer Flash Games , دانلود Collection of War Flash Games , دانلود بازي كم حجم , دانلود بازی , دانلود بازی جدید , دانلود بازی جنگی فلش , دانلود بازی فلش , دانلود بازی فلش برای کامپیوتر دانلود بازی فلش برای کامپیوتر کم حجم , دانلود بازی فلش کامپیوتر , دانلود بازی فلش کامپیوتر 2013 , دانلود بازی فلش کامپیوتری , دانلود بازی فلش کم حجم , دانلود بازی های پرشی و مرحله ای , دانلود بازی پسرانه , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم pc , دانلود بازی کم حجم کامپیوتر , دانلود جدید بازی فلش , دانلود مجموعه بازی های مرحله ای , دانلود مجموعه بازی های پرشی , دانلود مجموعه بازی های پرشی ، مرحله ای , دانلود مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای , مجموعه بازی فلش , مجموعه بازی های فلش , مجموعه بازی های مرحله ای , مجموعه بازی های پرشی و مرحله ای ,



بازدید : 176
نویسنده : امین یادگاری

دانلود بازی Candy Crush Saga - کندی کراش برای کامپیوتر

دانلود بازی Candy Crush Saga برای کامپیوتر

 

Candy Crush Saga بازی کندی کراش بازی جذاب در سبک پازلی برای اندروید می باشد که به تازگی نسخه کامپیوتر و ویندوز آن نیز منتشر شده است . در این بازی همراه با آقای تافی به دنیای آبنبات های خوشمزه بروید. شما باید در این بازی آبنبات های رنگی را با هم جفت کنید تا منفجر شوند و شما بتوانید امتیار کسب کنید. این بازی با داشت بیش از 100 مرحله یکی از محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی های سیستم عامل اندروید است. این بازی دارای گیم پلی بسیار ساده ای است و به راحتی میتوانید با روند بازی آشنا شوید.

شما در بازی Candy Crush Saga باید امتیاز جمع کنید تا بتوانید وارد مراحل بعدی شوید. اگر شما هم از آن دسته از افردای هستید که علاقه به بازی پازلی دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم که این بازی زیبا را دریافت کنید. شما هم اکنون میتوانید بازی Candy Crush Saga برای کامپیوتر pc را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , فلش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود candy crush کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی candy crush , دانلود بازی , Candy Crush Saga دانلود بازی candy crush saga for pc دانلود بازی candy crush saga pc , دانلود بازی candy crush saga برای pc , دانلود بازی candy crush saga برای ویندوز , دانلود بازی Candy Crush Saga برای کامپیوتر , دانلود بازی candy crush saga کامپیوتر , دانلود بازی candy crush برای pc , دانلود بازی candy crush برای ویندوز , دانلود بازی candy crush برای کامپیوتر , دانلود بازی candy crush کامپیوتر , دانلود بازی pc دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی دخترانه کامپیوتر , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر Candy Crush Saga , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم pc , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم جدید , دانلود بازی کم حجم کامپیوتر دانلود بازی کندی کراش برای pc , دانلود بازی کندی کراش برای ویندوز , دانلود بازی کندی کراش برای ویندوز 8 , دانلود بازی کندی کراش برای کامپیوتر دانلود رایگان بازی , دانلود رایگان بازی candy crush saga برای کامپیوتر ,



بازدید : 325
نویسنده : امین یادگاری

زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 3 PC Game

| دانلود بازی زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Life Is Strange Episode 3 |

|رفع مشکل کلید های TAB/ESC/SPACE به پست اضافه شد|

 

p

 

 

توضیحات بازی : Life is Strange در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد. شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند. بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Life Is Strange Episode 3 , دانلود بازی , دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 , دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 با حجم کم , دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Life Is Strange Episode 3 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Life Is Strange Episode 3 , دانلود نسخه فشرده بازی Life Is Strange Episode 3 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Life Is Strange Episode 3 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 186
نویسنده : امین یادگاری

زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 2 PC Game

| دانلود بازی زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Life Is Strange Episode 2 |

|آموزش رفع مشکل زیرنویس بازی به پست اضافه شد|

 

p

 

 

توضیحات بازی : عنوان Life Is Strange توسط DONTNOD Entertainment خالق عنوان Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود. داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Life Is Strange Episode 2 , دانلود بازی , دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 , دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 با حجم کم , دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Life Is Strange Episode 2 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Life Is Strange Episode 2 , دانلود نسخه فشرده بازی Life Is Strange Episode 2 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Life Is Strange Episode 2 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 163
نویسنده : امین یادگاری

زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 1 Game

| دانلود بازی زندگی غریب است – Life Is Strange Episode 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه FLT بازی Life Is Strange Episode 1 |

|آپدیت UPDATE.5-CPY به پست اضافه شد|

 

 

توضیحات بازی: بازی Life is Strange عنوانی ماجراجویی اپیزودیک که Square Enix نقش ناشر را بر عهده دارد در سرزمینی خیالی به نام Arcadia Bay و شهر Oregon اتفاق می افتد. داستان بازی درباره دانش آموزی به نام Max Caulfield است که پس از پنج سال به شهر خودش بازگشته تا با دوستانش ملاقات کند و با اتحاد و کمک به یکدیگر بفهمند چه بلایی سر دوستشان آمده است و علت ناپدید شدن دوستشان چه بوده است. با طراحی هنری منحصر به فردی که به کار گرفته شده است، بازی Life is Strange یک عنوان داستان محور می باشد که در آن تک تک انتخاب های شما نقش های کلیدی را در مسیر کلی ایفا خواهد کرد. اما یک پیچش داستانی وجود دارد، اوایل کار Max متوجه می شود که یک قدرت غیرعادی دارد و آن برگرداندن زمان می باشد. بازیکن با این قابلیت در حین گیم پلی Life is Strange می تواند به کلی تغییراتی را ایجاد کند و سرنوشت تازه ای را ایجاد کند.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Life Is Strange Episode 1 , دانلود بازی , دانلود بازی Life Is Strange Episode 1 , دانلود بازی Life Is Strange Episode 1 با حجم کم , دانلود بازی Life Is Strange Episode 1 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Life Is Strange Episode 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Life Is Strange Episode 1 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Life Is Strange Episode 1 , دانلود نسخه فشرده بازی Life Is Strange Episode 1 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Life Is Strange Episode 1 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 212
نویسنده : امین یادگاری

مجموعه DLC جدید بازی Total War: ATTILA عرضه شد. این مجموعه دارای DLC جدید با نام The Last Roman Campaign Pack می باشد که در آن نقشه بخش Campaign بازی به طور گسترده ای کامل شده، ویژگی های گیم پلی بازی جدید شده اند، ۵شخصیت Faction جدید با ابزارها، تکنیک ها و ساختمان های جدید به بازی اضافه شده و یک مسابقه دراماتیک داستان محور نیز در این پکیج قرار دارد. برای مشاهده ی لیست کامل DLCها و آموزش نصب این DLC به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack PC-RELOADED

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack pc cover دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود DLC جدید Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود تمامی دی ال سی های بازی Total War Attila , دانلود رایگان Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم DLC بازی Total War Attila با نام The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack , دانلود مستقیم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack RELOADED , دانلود کرک سالم Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack ,



بازدید : 168
نویسنده : امین یادگاری

اروپا قرن ۴ حس مشترک – Europa Universalis IV Common Sense PC Game

| دانلود بازی اروپا قرن ۴ حس مشترک – Europa Universalis IV Common Sense برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Europa Universalis IV Common Sense |

 

p

 

 

توضیحات بازی : شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی Europa Universalis IV Common Sense , دانلود بازی , دانلود بازی Europa Universalis IV Common Sense , دانلود بازی Europa Universalis IV Common Sense با حجم کم , دانلود بازی Europa Universalis IV Common Sense برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Europa Universalis IV Common Sense برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Europa Universalis IV Common Sense , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Europa Universalis IV Common Sense , دانلود نسخه فشرده بازی Europa Universalis IV Common Sense با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Europa Universalis IV Common Sense , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 158
نویسنده : امین یادگاری

مغناطیس قفس بسته – Magnetic Cage Closed PC Game

| دانلود بازی مغناطیس قفس بسته – Magnetic Cage Closed برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Magnetic Cage Closed |

 

p

 

 

توضیحات بازی : Magnetic Cage Closed شما را وارد دنیایی پر از رمز و راز می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند. در بازی Magnetic Cage Closed شما در نقش شخصی زندانی در مکانی که پر از تله‌های مختلف است ایفای نقش می‌کنید. زندان بازی به شکلی طراحی شده که گویی هیچ راه فراری نیست و چشمی‌نیز مدام در حال تماشای شما است. تنها راه زنده ماندن در این مکان تسلط بر اسلحه آهنربایی و دور ماندن از آسیب‌هایی است که این زندان قصد دارد به شما وارد کند. هر چقدر که خود را بهتر و کاربردی تر نشان دهید شانس بیشتری برای زنده ماندن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگرچه زندان بازی به شکلی طراحی شده که راه فرار وجود نداشته باشد ولی همیشه راهی برای فرار برای شما وجود خواهد داشت.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Magnetic Cage Closed , دانلود بازی , دانلود بازی Magnetic Cage Closed , دانلود بازی Magnetic Cage Closed با حجم کم , دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Magnetic Cage Closed , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Magnetic Cage Closed , دانلود نسخه فشرده بازی Magnetic Cage Closed با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Magnetic Cage Closed , وبسایت دانلود بازی ,



تالس – The Talos Principle (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 163
نویسنده : امین یادگاری

تالس – The Talos Principle PC Game

| دانلود بازی تالس – The Talos Principle برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CPY بازی The Talos Principle |

 

p

 

 

توضیحات بازی : این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی The Talos Principle , دانلود بازی , دانلود بازی The Talos Principle , دانلود بازی The Talos Principle با حجم کم , دانلود بازی The Talos Principle برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی The Talos Principle برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید The Talos Principle , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی The Talos Principle , دانلود نسخه فشرده بازی The Talos Principle با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی The Talos Principle , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 219
نویسنده : امین یادگاری

شیطان هم میگرید ۴ نسخه ویژه – Devil May Cry 4 Special Edition PC Game

| دانلود بازی شیطان هم میگرید ۴ نسخه ویژه – Devil May Cry 4 Special Edition برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه فشرده Corepack بازی Devil May Cry 4 Special Edition |

 

p

 

 

توضیحات بازی : شیطان هم می‌گرید ۴ (به انگلیسی: Devil May Cry 4) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های شیطان هم می‌گرید است که توسط شرکت کپ‌کام برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و همچنین مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده‌است. در این بازی، بازیکن نخست در نقش قهرمان آن نرو و سپس از مرحلهٔ یازدهم تا نوزدهم در نقش دانته بازی می‌کند و در آخرین مرحله دوباره به نقش نرو باز می‌گردد. چند شخصیت جدید مانند کیریه و گلوریا به بازی اضافه می‌شوند و چند شخصیت قدیمی هم مانند لیدی فقط حضوری کوتاه در بازی دارند. داستان بازی بعد از نسخهٔ سوم و نسخهٔ اول و پیش از نسخهٔ دوم اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند. این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند. که ناگهان دانته رهبر آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو(که برادر کیریه است.) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعهٔ فورچنا می‌رود.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: شیطان هم میگرید ۴ نسخه ویژه – Devil May Cry 4 Special Edition (کامپیوتر – PC) , دانلود , دانلود بازی , بای , بازی اکشن , دانلود بازی اکشن , بازی جدید , جدیدترین بازیها , دانلود بازی اکشن جدید , دانلود بازی جدید شیطان هم می گیرد4 ,



بازدید : 164
نویسنده : امین یادگاری

بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones PC Game

| دانلود بازی بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه PROPHET بازی Game of Thrones | 

 

p

 

 

توضیحات بازی : نسخه اولیه و اصلی بازی Game of Thrones در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی Cyanide Studios برای PC منتشر شد. نسخه Special Edition که به تازگی منتشر شده شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. بازی Game of Thrones برگرفته از کتاب A Song of Ice and Fire اثر جورج مارتین (GRRM) که تا کنون پنج کتاب از این سری داستان ها منتشر شده و از سال ۲۰۱۱ یک سریال تلویزیونی نیز توسط HBO از روی آن ها ساخته شد که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد و باعث شد بازی سازان بیشتر به فکر ساخت بازی از روی این شاهکار بیفتند. شرکت سازنده ی این بازی قبلا هم دست به ساخت یک بازی استراتژیک از روی این کتاب زده بود که با موفقیت چندانی روبرو نبود اما تا حدودی تبدیل به تجربه برای سازندگان شد تا بتوانند این بار در این بازی که به سبک نقش آفرینی است بهتر عمل کنند گرچه این بار نیز نتوانستند به نتیجه مطلوب هواداران برسند و بیشتر از همه داستان بازی که نویسنده کتاب یعنی جورج مارتین بر روی آن نظارت و دخل داشت این بازی را نجات داد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Game of Thrones , دانلود بازی , دانلود بازی Game of Thrones , دانلود بازی Game of Thrones با حجم کم , دانلود بازی Game of Thrones برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Game of Thrones , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Game of Thrones , دانلود نسخه فشرده بازی Game of Thrones با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Game of Thrones , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 184
نویسنده : امین یادگاری

بازی تاج و تخت پادشاهان -Game of Thrones Episode 2

| دانلود بازی بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones Episode 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Game of Thrones Episode 2 |

 

p

 

 

توضیحات بازی : وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Game of Thrones Episode 2 , دانلود بازی , دانلود بازی Game of Thrones Episode 2 , دانلود بازی Game of Thrones Episode 2 با حجم کم , دانلود بازی Game of Thrones Episode 2 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Game of Thrones Episode 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Game of Thrones Episode 2 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Game of Thrones Episode 2 , دانلود نسخه فشرده بازی Game of Thrones Episode 2 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Game of Thrones Episode 2 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 150
نویسنده : امین یادگاری

بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones Episode 3 PC Game

| دانلود بازی بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones Episode 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه FLT بازی Game of Thrones Episode 3 |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Game of Thrones Episode 3 یکی از بازی های سبک ماجرایی است. که توسط Telltale Games طراحی و ساخته شده و به تازگی قسمت سوم آن توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی تاج و تخت یک سری اپیزودیک شش قسمتی است که توسط کمپانی Telltale Games بر اساس فیلمی با همین نام که از شبکه HBO پخش می شود , ساخته شده است . قسمت سوم The Sword In The Darkness نام دارد که داستان خانه Forrester را روایت می کند یک خانواده نجیب زاده در سرزمین های شمالی که به Starks وفادارند . به زیر سلطه درآوردن سرزمین ها جنگ میان پنج پادشاه را به راه می اندازد و آنان را به گرداب خونین جنگ , انتقام و فتنه گرفتار می کند . در این بازی شما در نقش اعضای خانواده فورستر به ایفای نقش می پردازید و سرنوشت خود را با دستان خود رقم می زنید . هر تصمیمی گرفته شود بر آینده و روند داستان تاثیر گذار خواهد بود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 با حجم کم , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود نسخه فشرده بازی Game of Thrones Episode 4 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Game of Thrones Episode 4 , وبسایت دانلود بازی ,



بازدید : 153
نویسنده : امین یادگاری

بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones Episode 4 PC Game

| دانلود بازی بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones Episode 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Game of Thrones Episode 4 |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Game of Thrones Episode 4 یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Telltale Games طراحی و ساخته شده و به تازگی قسمت چهارم آن با نام Sons of Winter توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در قسمت چهارم , سرنوشت اعضای خانواده فورستر در معرض خطر بوده و هیچکدام از متحدان این خانواده در امان نخواهند بود . نشست غیر منتظره ای را با Rodrik برای آزادی Ironrath از قلعه Whitehill ترتیب خواهید داد اما بسیار مراقب باشید زیرا هنوز Ryon Forrester جوان در زندان نگهداری می شود و انتخاب حرکت بعدی کار بسیار حساس و دقیقی خواهد بود . Gared باید Castle Black قلعه سیاه را ترک گوید و در آنطرف دیوارها به جستجو برای پیدا کردن North Grove اسرارآمیز بپردازد , با قدم گذاشتن در این راه باید خطر روبرو شدن با وحشی ها و حتی بدتر از آنها را نیز به جان بخرد . در سرزمین های پادشاهی , به دلیل مرگ پادشاه اتفاقات ناخوشایندی در حال وقوع است . میرا باید در انجام بازی های سیاسی دقت کافی از خود نشان دهد زیرا رازها می توانند انسان را به نابودی بکشانند . یکی از نکات جالب بازی , همکاری جورج مارتین با تیم سازنده بازی است که توانسته برای پیشبرد هرچه جذابتر داستان همفکری های خوبی با Telltale Games انجام دهد . برای اتخاذ تصمیم در مراحل مختلف بازی هرگز عجله نکنید زیرا هر تصمیمی که گرفته می شود بر آینده و روند داستان تاثیر گذار خواهد بود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 با حجم کم , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Game of Thrones Episode 4 , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Game of Thrones Episode 4 , دانلود نسخه فشرده بازی Game of Thrones Episode 4 با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Game of Thrones Episode 4 , وبسایت دانلود بازی ,



پیام رسان دانلود بازی Farm Expert 2016 برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 195
نویسنده : امین یادگاری

دانلود بازی Farm Expert 2016 برای PC

 

دانلود بازی Farm Expert 2016 برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Farm Expert 2016 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی کشاورزی و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Silden ساخته و توسط Ravenscourt, PlayWay Inc برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.اگر شما از آن دسته افراد هستید که در شهر زندگی کرده و تاکنون زندگی روستایی را تجربه نکرده اید و می خواهید که یک کشاورزی مدرن را تجربه کنید پس این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید.زمین کشاورزی خود را مدیریت کرده و به کشت و کار بپردازید.انواع محصولات را کاشته و از حیوانات خود نگه داری کنید.شما می توانید محصولات خود را برداشت کرده , در بازار فروخته و وسایل کشاورزی خود را صنعتی و ارتقاء دهید.در این بازی شما یک حس متفاوت از کشاورزی را تجربه خواهید کرد.تمامی مراحل کاشت و برداشت محصولات را با مدیریت خاص و ویژه دنبال کرده و محصولاتی عالی و بی نظیر برداشت کنید.

شما می توانید در این بازی با در آمد حاصل از کشاورزی خود زمین های اطرافتان را نیز خریداری کرده و به زمین های کشاورزیتان بیفزایید.از نکات قابل توجه این بازی که باعث شده است از سایر بازی ها متمایز شود میزان طبیعی بودن فرآیند کشاورزی است.به طور مثال برای اینکه آفات به زمین شما حمله نکنند باید سمپاشی کرده و یا به وجین زمین خود بپردازید.در Farm Expert هیچ محدودیتی وجود نداشته و می توانید انواع محصولات و میوه ها را کشت کنید.هم اکنون می توانید بازی Farm Expert 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Farm Expert 2016 برای pc , دانلود Farm Expert 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی 2015 , دانلود بازی Farm Expert 2016 , دانلود بازی Farm Expert 2016 برای , pc دانلود بازی Farm Expert 2016 برای کامپیوتر دانلود بازی , pc دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی جدید , دانلود بازی دخترانه کامپیوتر , دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی برای کامپیوتر , دانلود بازی مدیریتی , دانلود بازی مدیریتی برای کامپیوتر , دانلود بازی مدیریتی کشاورزی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر 2015 , دانلود بازی کامپیوتر Farm Expert 2016 ,



دانلود بازی MotoGP 15 برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 174
نویسنده : امین یادگاری

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

|نسخه فشرده Corepack بازی با حجم ۸.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

MotoGP15 pc cover دانلود بازی MotoGP 15 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Blackbox بازی MotoGP 15 , دانلود MotoGP 15 , دانلود بازی MotoGP 15 , دانلود رایگان موتورسواری 2015 , دانلود لینک مستقیم MotoGP 15 CODEX , دانلود مستقیم بازی MotoGP 15 , دانلود نسخه Corepack بازی MotoGP 15 , دانلود نسخه PC بازی MotoGP 15 , دانلود نسخه بلک باکس بازی MotoGP 15 , دانلود نسخه فشرده بازی MotoGP 15 , دانلود کرک سالم MotoGP 15 , دانلود کرک نهایی CODEX برای بازی MotoGP 15 ,



دانلود بازی The Talos Principle برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 176
نویسنده : امین یادگاری

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود The Talos Principle , دانلود The Talos Principle CPY , دانلود بازی The Talos Principle , دانلود بلک باکس بازی The Talos Principle , دانلود رایگان بازی The Talos Principle , دانلود فشرده بازی The Talos Principle , دانلود مستقیم بازی The Talos Principle , دانلود نسخه فشرده بازی The Talos Principle , دانلود نسخه کم حجم بازی The Talos Principle , دانلود کرک سالم CPY بازی The Talos Principle , دانلود کرک نهایی CPY بازی The Talos Principle , دانلود کرک نهایی CPY برای بازی The Talos Principle ,



دانلود بازی A-Men 2 برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 157
نویسنده : امین یادگاری

A-Men 2 نسخه دوم از این سری محبوب می باشد که در ژانر ماجرایی و مستقل برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. شما در این بازی در مجموعه از دنیاهای مختلف قرار میگرید و با ارائه و قرار گرفتن در چالش های مختلف از موانع تعیین شده در بازی عبور می کنید. از بین بردن دشمنان شما در بازی مهمترین ماموریت شما در بازی می باشد. ماموریت های شما بیش تر در مناطق آفریقایی و پر از حیوانات مختلف خواهد بود که می توان از هیجان بیشتری برای این بخش از بازی قائل شد. هم اکنون می توانید بازی زیبای A-Men 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

A-Men 2-PLAZA

 

A Men2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی A Men 2 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: A-Men 2 , دانلود A-Men 2 , دانلود بازی A-Men 2 , دانلود مستقیم بازی A-Men 2 , دانلود کرک A-Men 2 , دانلود کرک بازی A-Men 2 ,



دانلود بازی MadOut برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 156
نویسنده : امین یادگاری

MadOut بازی جدیدی در سبک اکشن مسابقه ای می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این بازی به تجربه رانندگی در نهایت سرعت رسید و برای اولین بار هیجان رانندگی در کوهستان ها را تجربه خواهید نمود. خلاقیت در مراحل مختلف بازی رمز پیروزی شما خواهد و حتی با ارتقا اتومبیل خود بسته به مراحل مختلف و جاده های بارانی و یا برفی می توانید سرعت و عملکرد بهتری را از اتومبیل خود داشته باشید.
از ویژگی های بارز این بازی می توان به وجود ۱۵ اتومبیل مختلف در کنار اتومبیل های SUV 6 اشاره کرد. بیش از ۵۰ آهنگ منحصربفرد در مراحل بازی پخش خواهد شد که مطمئنا دارای هیجان بیشتری برای پیروزی خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MadOut-TiNYiSO

 

Madout Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی MadOut برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی MadOut , دانلود بازی MadOut برای کامپیوتر , دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر , دانلود بازی مسابقه ای , دانلود مستقیم بازی MadOut , دانلود کرک بازی MadOut ,



دانلود بازی Botology برای PC
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 140
نویسنده : امین یادگاری

Botology عنوان بازی می باشد که برای کنسول های نسل جدید و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. سبک بازی ماجرایی و حادثه ای می باشد که می توان آن را ترکیبی از بازی رباتیک زیبا و سیستم کنترل از راه دور عنوان کرد. هدف شما در این بازی مهیج شناسایی سیستم های فضایی از راه دور بوسیله ربات ها خواهد بود و در این راه ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد.
آزمایش های پرمخاطره و همچنین ارائه نمونه های اولیه مکانیکی از بخش های ویژه این بازی می باشد. با رسیدن به اهداف خود عواقب غیرمنتظره ای در انتظار شما می باشد که بایستی با دانستن اطلاعات لازم بر آنها غلبه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Botology را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Botology-PLAZA

 

Botology Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی Botology برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Botology , دانلود بازی Botology , دانلود بازی Botology برای کامپیوتر , دانلود بازی ماجرایی برای کامپیوتر , دانلود مستقیم بازی Botology , دانلود کرک بازی Botology ,



دانلود بازی کم حجم Brave Dwarves 2 برای کامپیوتر
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 411
نویسنده : امین یادگاری

Brave Dwarves 2 نام یک بازی کم حجم کامپیوتری می باشد که دارای ۱۰۰ مرحله است که محیط بازی داخل بیشه زار و جنگل ، غارهای زیر زمینی ، مناطق قطبی و قلعه می باشد.

در این بازی شما می توانید در نقش کاراکتر جادوگر و یا تیرانداز باشید و ضمن جمع آوری گنجینه ها و دفاع از خود در برابر خطرات و موجودات مختلف ، باید ۳ کلید و در را برای خروج از مرحله و رفتن به مرحله بعدی پیدا کنید.

بازی دارای محیط کارتونی و کودکانه ، گرافیک مناسب ، حجم کم و گیم پلی ساده ای می باشد که بازی کردن را برای کودکان هم بسیار راحت میکند.

Brave Dwarves 2 PC Game

Brave Dwarves 2 | Size: 14 MB | Direct Link


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: Brave Dwarves 2 ree download for pc , دانلود بازی , دانلود بازی Brave Dwarves 2 , دانلود بازی برای سنین زیر 10 سال , دانلود بازی بچگانه برای کامپیوتر , دانلود بازی کودکانه برای کامپیوتر , دانلود بازیهای کم حجم برای کامپیوتر , سایت دانلود رایگان بازی , کرک بازی Brave Dwarves 2 ,



دانلود بازی Super Marisa World برای کامپیوتر
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 161
نویسنده : امین یادگاری

Super Marisa World نام یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر است که توسط یک شرکت ژاپنی به نام Double Cluster در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و تقلید شده از بازی معروف سوپر ماریو است. در این بازی قوانین بازی سوپر ماریو پا برجاست ولی مراحل و کاراکترها به کلی تغییر کرده اند بطوری که به جای ماریو شخصیت اصلی بازی دخترکی به نام ماریسا است.

نکته مثبت در خصوص این بازی امکان ذخیره کردن بازی است که در سوپر ماریو چنین امکانی نبود. ضمنا در این بازی علاوه بر ضربه زدن با سر به مکعب های چوبی و خراب کردن آنها می توانید مکعب های چوبی که زیر پایتان قرار دارد را با یک پرش و چرخش آکروباتیک و مته ای بشکنید و یا سر سخت ترین دشمنان را با این روش فورا نابود کنید.

توجه داشته باشید که مکعب هایی که درون مراحل وجود دارند دارای رنگها و نمادهای خاصی می باشند که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. در پایان به این نکته اشاره میکنیم که ماریسا دارای توانایی های منحصر به فردی است که در طول بازی با آنها آشنا خواهید شد.

Super Marisa World PC Game

Super Marisa World | Size: 52 MB | Mediafire & Rodfile & Datafilehost Link

لینک دانلود و تصاویری از بازی Super Marisa World در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: Super Marisa World free download game , دانلود بازي دخترانه , دانلود بازي ماريسا , دانلود بازی Super Marisa World , دانلود بازی با حجم 50 مگابایت برای کامپیوتر , دانلود بازی جدید برای کامپیوتر , دانلود بازی شبیه سوپر ماریو , دانلود بازی کودکانه ,



بازدید : 645
نویسنده : امین یادگاری

شیطان درون جلاد –  The Evil Within The Executioner DLC PC Game

| دانلود بازی شیطان درون جلاد –  The Evil Within The Executioner DLC برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی The Evil Within The Executioner |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دی ال سی The Evil Within The Executioner جدیدترین بسته ی الحاقی از بازی The Evil Within می باشد که به تازگی توسط استودیو Bethesda Softworks ساخته شده است و برای PS3 و Xbox 360 منتشر گردید . این بار در نقش یکی از قدرتمندترین کارکترهای بازی در بسته ی الحاقی The Evil Within The Executioner حضور پیدا کنید . در سومین و آخرین نسخه از دی ال سی های منتشر شده برای بازی شیطان درون قرار است به صورت اول شخص در نقش جلاد بازی حضور پیدا کنید . سلاح امضا شده ی او که همه جا همراهش هست یک چکش بزرگ می باشد . شما در دی ال سی The Evil Within The Executioner با دشمنان مختلفی روبه رو می شوید که با کشتن آنها سلاح های جدید و آپگرید به دست می آورید . گیم پلی بازی ترکیبی از جست و جو و به دست آوردن آیتم های مختلف در قالب داستان مردی می باشد که به زور تبدیل به جلاد شده است . همانطور که در جریان هستید بازی The Evil Within توسط خالق سری بازی های اقامتگاه شیطان یهنی آقای شینجی میکامی ساخته شده است . که توانست در زمان انتشار نمرات خوبی را کسب کند و به نحوی طرفداران سبک ترسناک را راضی نگه داشت بعد از نسخه ی اصلی شاهد دو DLC داستانی جدا برای دیگر کارکترهای اصلی بودیم و این DLC که برای شما دوستاران قرار دادیم آخرین دی ال سی از این بازی ماندگار می باشد .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی دانلود بازی موبایل , دانلود بازی , دانلود بازی The Evil Within The Executioner DL , دانلود بازی The Evil Within The Executioner DL با حجم کم , دانلود بازی The Evil Within The Executioner DL برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی The Evil Within The Executioner DL برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی The Evil Within The Executioner DLC برای آندروید , دانلود بازی جدید دانلود بازی موبایل , دانلود بازی دانلود بازی موبایل , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی دانلود بازی Blackguards 2 , دانلود نسخه فشرده بازی دانلود بازی موبایل , دانلود کرک راهنمای نصب بازی دانلود بازی Blackguards 2 , وبسایت دانلود بازی ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

پشتیبانی